بابک جهانبخش
 
من وتنهایی
 
 

                             من با تو فهمیدم تو زندگی            یه چیزایی رو نباید بگی

                            وقتی زیاد گفتم دوستت دارم         تبدیل شدم به روزمرگی

امروز سوار ماشین خطی شده بودم. بین آهنگایی که پخش میشد این آهنگ که فکر کنم  از آلبوم جدید جهانبخش باشه حال وهوامو عوض کرد. چقدر درست وبه جا گفته بود وچقدر در مورد من وتو صدق میکرد.  تو اولین  پسری که ناب ترین حسارو خرجش کردم. قبل تو کسی نبود . نخواستم باشه. اگه بود شاید یاد میگرفتم. شاید تجربه میکردم . شاید میفهمیدم که خیلی چیزا رو نباید به زبون آورد. حتی اگه با تمام وجود حسشو داری. باید تو خودت بریزی . باید توی وجودت خفه کنی. باید بترکی وبه زبون نیاری که اگه گفتی ...  چقدر بده. همیشه فکر میکردم حسای خوبو باید گفت باید به زبون آورد چون کمک میکنه به دووم رابطه ها ولی الان عکس این فکر میکنم. واسه اینکه رابطه ها دووم داشته باشه باید لال شی. سکوت کنی. من دوستت داشتم. خیلی. ولی به قول جهانبخش وقتی زیاد گفتم دوستت دارم تبدیل شدم به روزمرگی. خب. اینم تجربه ای بود. یاد گرفتم . خیلی چیزا رو. از تو. تو خیلی چیزا رو یادم دادی. خیلی چیزا...



نظرات شما عزیزان:

fateme
ساعت0:00---31 شهريور 1392
اینکه میگی نخاستم تو ذوقش بزنمو اینکه خیلی با بی عاطفگیش کنار میای رو درک میکنم.

ماها خیلی دل رحمیم.

زن واقعا لطیفه.

متاسفم براش که قدرتو نمیدونه همش میاد خاطراتو برات تجدید میکنه و باعث میشه باز آشفته شی.باعث میشه فراموش نشه.
پاسخ: تمایل به دوستی مجدد داره. ولی دیگه اشتباه نمیکنم. خیلی اذیت شدم این مدت. حماقت محضه شروع دوباره دوستی. بهش گفتم میتونیم با هم دوست باشیم. ولی 2 تا دوست معمولی مثل 2 هم جنس. نمیخوام دوباره درگیر ارتباطی شم که همه آرامشمو میگیرهو آخرشم میرسه به بن بست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, :: 1:18 :: توسط : مرآت

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان من وتنهایی و آدرس tanha2076.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 314
بازدید کل : 46867
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1